12 квіт. 2014 р.

Зробимо разом наш світ красивішим

Уже не перший раз в  юнацькій бібліотеці проводиться  виготовлення святкових листівок. 12 квітня об 11 : 00 годині проводився майстер – клас : « Зробимо разом наш світ красивішим!» по виготовленню великодніх листівок та кошиків . Мистецтво виготовлення Великодніх листівок корисне учням, оскільки розвиває дрібну моторику , просторове мислення, естетичний смак. Виготовлення Великодних писаночок та кошиків – це родинні традиції українців. Майстер – клас провела користувачка бібліотекою  Менів  Ліда.
  На запитання зав.бібліотекою  , « Як вам вдається знайти підхід до кожної дитини , привити любов до цього виду мистецтва?,   пані Ліда відповіла : « Я вважаю, що треба вирощувати зернину таланту у своїх вихованцях та плекати пагінці творчості. Мої майстер – класи мають профорієнтаційний зміст . Мої вихованці опановують навички необхідні для вибору майбутньої професії».
 «Виготовлення святкових листівок  -  це просто хобі, чи справжнє покликання , професія,  ,чи сенс вашого життя:» - поцікавились учні . Це одночасно і хобі і поклик душі. У мене зовсім інша професія але займатися творчою роботою це моя улюблена справа .




Немає коментарів:

Дописати коментар