4 лист. 2013 р.

Я стала успішною, тому що багато читала





Надвірнянською міською бібліотекою для юнацтва проведено акцію:” Я стала успішною, тому що багато читала".
 Листопадового дня, коли золота осінь веселить душу і серце багряними жовтими листями ,до бібліотеки завітала Романюк Ольга Р.  - сімейний  лікар,яка  була одною з найкращих  читачок юнацької бібліотеки ,член дискусійного клубу “Юність”. В даний час пані Ольга працює в місті Івано- Франківську сімейним лікарем та другий рік проходить інтернатуру.Пані Ольга розповіла, що стала успішною, тому що багато часу читала, працювала над підручниками. Бабуся привила мені любов до книг, а я приходила в юнацьку бібліотеку і брала ті книги, життя літературних героїв яких було пов’язане з лікуванням: твори Жуль Верна, де таємничий геній острова рятує хлопчика хініном. Згодом у моє життя прийшли герої Чехова, Купріна, Булгакова, Бальзака. Мене цікавили  актуальні статті та праці Вишневського, Амосова,Пирогова,Богомольця, Філатова. Підбирати відповідну літературу мені допомагали бібліотекарі Галина Володимирівна та Оксана Володимирівна.
 На запитання юнаків, чи важко було визначитись, яка професія мені більш до вподоби, пані Ольга відповіла:” Найважливіша професія у світі -  це та, яка допомагає людям жити і зробить моє життя щасливим. І серед них така вічна і невмируща професія  - лікаря,  цілителя, рятівника. Розвивати свої здібності та знайти своє покликання мені допомогла юнацька бібліотека. Так, я дуже пишаюся ,що в моєму рідному місті Надвірна ,де я народилася та навчалася в ЗОШ № 1  є така бібліотека ,де можна відпочити , почерпнути певні знання, отримати пораду від бібліотекарів, почути привітне слово.
  На запитання  користувачів, якою роботою ви займаєтесь, пані Оля відповіла:” Рятувати людей – це завжди прекрасно.Робота лікаря – більше ніж робота. Це -  високе покликання, це – особливе життя .Я  - сімейний лікар  і  обслуговую родини, де потрібна моя допомога, і роблю усе можливе, щоб вилікувати, зменшити їхні страждання. Хіба це не шляхетно – допомагати!
 Як на вашу думку ,чи актуальна ця професія в даний час серед молоді? Зараз, як ніколи наша оновлена Україна розраховує на сили молодих, потребуючи їхньої допомоги і не в останню чергу – медичної…І якщо в душі палає вогонь служіння хворому, якщо розум і руки тягнуться до лікарської справи, якщо серце сповнене любові до людей і бажанням допомогти їм, якщо не лякає виснажлива праця в купі з нервовим напруженням, то тільки тоді, я впевнена, ти маєш право бути лікарем.


Немає коментарів:

Дописати коментар