21 бер. 2014 р.

Поезія – це завжди неповторність

« Поезія – це завжди неповторність»… ( Л. Костенко) такими словами в Надвірнянській міській бібліотеці  для юнацтва розпочалася зустріч: : « Поезія -  моя єдина втіха  і любов на все життя» , з поетами літературної студії «Бистрінь». Сьогодні ми запросили на свято поезії , свято незвичайне ,одухотворене високим почуттям і високим словом : Світлану  Ткачук та Олександра Букатюка та учнів Надврнянської ЗОШ № 2  з бібліотекарем  Гурмак  Любов Михайлівною .
    Зав. бібліотекою ознайомила учнів з молодою талановитою поетесою з її першою поетичною ластівкою: « Осіння партитура 2012 рік» . Вона глибоко  національна , незламна ,всебічно обдарована, дуже вимоглива до себе , до слова . В літературній студії біля 20 років .
     Пані Світлана звернулася до учнів з словами, що свято поезії , то свято душі , свято натхнення , свято духовного очищення від буденності, від жахливої пустоти сьогоденне.
Вона продекламувала декілька своїх найкращих  віршів . На запитання учнів ,як їй вдається так поетично висловлюватись вона відповіла: « В свою поезію я вкладаю всю свою душу  і пропускаю її скрізь своє серце. Поезія  це велике диво, моя єдина втіха  дана Богом, вона допомагає мені а часом і рятує».
      Олександр  Букатюк  молодий ,прогресивний, талановитий поет, який з 2008 року є членом літературної студії Бистрінь.  Оригінальний стиль, власна  творча манера ,емоційність, щирість і життєлюбність – визначальні риси художнього світу Сашка Букатюка. Його приваблює тема про любов та кохання, а  поскільки зараз весняний настрій, то хочеться говорити про кохання мовою поезі:
      Наші  чуття причастять нас
                                                            Вином омріянь коханням
                                                                                     ( Кохання)
  Любов живе в душі Сашка ,і ніякі сили не можуть витіснити її з серця:
                                        Я не здамся без бою
                                        Зненацька причарований тобою.
В Надвірнянщині є багато талановитих учнів які пробують свої сили  в поезії. Одна з них учениця ліцею 3  - го курсу Максим’юк Ірина, вона продекламувала свій вірш:
       Мамо я терорист!
       Бо я стою на полі бою
       Із рук не випускаю зброю,
       Мамо я екстреміст!

       Бо стою я за свій народ
       За свою  Батьківщину
      Залишивши родину
      Без тих буньдучних нагород 
      Бо я стою за націю
     Якої вже нема 
     А на дворі зима
     Мамо ти мала рацію
    Я тут помру страшною смертю
    Та твого духа не зганьблю
    Ох  мамо як же я тебе люблю.

 На закінчення вся аудиторія побажала нашим літстудійцям нових поетичних збірок , творити,  творити,  творити задля Життя ,  Добра, Любові.







Немає коментарів:

Дописати коментар