19 бер. 2015 р.

Я долю вибрала собі сама


   
19 березня виповнюється 85 років українській геніальній поетесі Ліні Василівні Костенко . Учні Надвірнянського ліцею зібралися в юнацькій бібліотеці ,щоб віддати шану видатній ювілярці з  чоловічим характером , сталими принципами та поглядами на життя .
 Її знають , люблять і обожнюють мільйони людей в Україні . Слухаючи її поезію, не можливо приховати захоплення красою і вишуканістю поетичного вислову .
 Ведучі,  Федюк І. , Вірста І. , Пилипчук Ю. , Семенишин О. щиро, із великим захопленням декламували вірші та уривки з поем Ліни Костенко .
  Серед сучасних письменників ім я Ліни Костенко пломеніє яскравою зіркою . Вона посідає перше місце в  українській літературі останніх чотирьох десятиліть,завдяки своїй сильній особистості , бо  бачить світ по-новому і говорить правду без прикрас .
  Ліна Костенко ,жиє ,творить ,страждає , радіє , бо є воїном і просто жінкою , матір’ ю і царівною.

Я вибрала долю собі сама,
І що зі мною не станеться, -

У мене жодних претензій нема
До Долі – моєї обраниці.
                                 
                                   « Доля»

Бібліотекою представлена  книжкова виставка : « Зоря і хрест Ліни Костенко» та зроблена мультимедійна презентація : « Я долю вибрала собі сама».

        


Немає коментарів:

Дописати коментар